Number of the records: 1
Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process
Title Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process Translation Marketing v sociálnych médiách a účasť spotrebiteľa na procese návrhu Author Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 162-171 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords médiá sociálne * komunikácia marketingová * marketing * spotrebitelia * dizajn Annotation Spotrebiteľské využitie sociálnych médií. Zapojenie spotrebiteľa do procesu návrhu ako súčasť marketingu. Sociálne médiá ako súčasť marketingovej komunikácie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00523-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 352.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1