Number of the records: 1  

Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process

  1. Title Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process
    TranslationMarketing v sociálnych médiách a účasť spotrebiteľa na procese návrhu
    Author Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 162-171 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords médiá sociálne * komunikácia marketingová * marketing * spotrebitelia * dizajn
    AnnotationSpotrebiteľské využitie sociálnych médií. Zapojenie spotrebiteľa do procesu návrhu ako súčasť marketingu. Sociálne médiá ako súčasť marketingovej komunikácie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00523-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF352.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.