Number of the records: 1  

Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám

  1. Title Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám
    Author infoĽubor Jusko, Nikoleta Hutmanová, Ľudovít Molitoris
    Author Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 6-14 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * deti * siete sociálne * značky
    AnnotationSpôsob interakcie detí s obchodnými značkami cez sociálne siete. Analýza vývinu a správania detí ako spotrebiteľov a vplyvu sociálnych sietí na vzťah detí s obchodnými značkami. Rozvoj povedomia o značke u detí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00414-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF524.5 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.