Number of the records: 1
Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám
Title Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám Author info Ľubor Jusko, Nikoleta Hutmanová, Ľudovít Molitoris Author Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 6-14 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * deti * siete sociálne * značky Annotation Spôsob interakcie detí s obchodnými značkami cez sociálne siete. Analýza vývinu a správania detí ako spotrebiteľov a vplyvu sociálnych sietí na vzťah detí s obchodnými značkami. Rozvoj povedomia o značke u detí. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00414-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 524.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1