Number of the records: 1
Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie
SYS 0281401 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074359.4 035 $a 452894 $2 CREPC2 100 $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie $d The Replication of Study – Effects of Advertised Reference Prices on Consumer Behavior $f Jakub Kóňa, Dominika Vernerová 301 $a I-21-111-00 330 $a Zhodnotenie vplyvu inzerovaných referenčných cien vybraných produktov na spotrebiteľské správanie na základe replikácie štúdie Alforda a Engellanda z roku 2000, s doplnením o nové poznatky a komparáciou ich tvrdení s inými relevantnými autormi. Overovanie štúdie pomocou optimálneho stanovenia cenových odhadov vybraných produktov dopytovaním v pred-teste, s následným prieskumom a ďalším dopytovaním účastníkov s porovnateľnými charakteristikami, študentmi marketingu a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave (35 až 50 účastníkov v rámci pred-testu a 150 až 200 účastníkov prieskumu). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281020 $1 010 $a 978-80-225-4909-7 $1 200 1 $a MERKÚR 2021 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $g Compiled by: Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová... [et al.] $v Pp. 126-133 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 328 s. [24,32 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2021 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 10.12.2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001430 $a ceny východiskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003926 $a odhady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006548 $a testovanie hypotéz 700 -1
$3 eu_un_auth*0065517 $a Kóňa $b Jakub $p EUBOBFKCR $4 070 $9 50 $f 1995- $q I $T Katedra cestovného ruchu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0067491 $a Vernerová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1994- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1