Number of the records: 1
Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market
Title Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market Translation Prieskum neplánovaných nákupov na srbskom trhu Author info Suzana Đukić, Jelena Stanković Author Đukić Suzana Co-authors Stanković Jelena Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 26, no. 2 (2021), s. 45-53. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2021. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2102042D Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords nákup * plánovanie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * predajne * prieskum * Srbsko Annotation Impulzívne nákupy, ktoré spotrebitelia pred vstupom do predajne neplánovali a sú stimulované náhlymi potrebami spotrebiteľov, momentálnou náladou, odporúčaniami predajcu alebo iných spotrebiteľov, ako aj stimulmi v predajni, ako sú atmosféra v predajni, zľavnené ceny, darčeky, atď. Impulzný nákup spotrebiteľom uľahčujú mnohé inovácie, ako napr. flexibilná pracovná doba obchodov, cenovo dostupná ponuka produktov/služieb, online predaj, ponuka tzv. „instantných“ pôžičiek, existencia bankomatov. Základné charakteristiky neplánovaných nákupov a faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie pri takýchto nákupoch. Najvýznamnejšie motívy neplánovaných nákupov uskutočnených spotrebiteľmi v Srbskej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 451 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1