Number of the records: 1  

Využitie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie vysokých škôl

  1. SYS0284140
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20221130085325.3
    035
      
    $a 6927686e-c0f9-4e46-a213-24eaaf308957
    100
      
    $a 20220529d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie vysokých škôl $e diplomová práca $f Tetiana Honcharenko $g školiteľ: Peter Drábik
    210
      
    $a Bratislava $d 2022
    215
      
    $a 81 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0084645 $a Honcharenko $b Tetiana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220529 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.