Number of the records: 1
Využitie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie vysokých škôl
SYS 0284140 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20221130085325.3 035 $a 6927686e-c0f9-4e46-a213-24eaaf308957 100 $a 20220529d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Využitie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie vysokých škôl $e diplomová práca $f Tetiana Honcharenko $g školiteľ: Peter Drábik 210 $a Bratislava $d 2022 215 $a 81 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny 700 -1
$3 eu_un_auth*0084645 $a Honcharenko $b Tetiana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220529 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1