Number of the records: 1
Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia
SYS 0287303 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083917.2 035 $a 508490 $2 CREPC2 100 $a 20220819a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RO 200 1-
$a Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia $f Marián Čvirik 301 $a I-22-104-00 330 $a Spotrebiteľský etnocentrizmus - zameranie sa na podporu domácej produkcie. Najpoužívanejšie nástroje na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu - CETSCALE10 a CETSCALE17. Faktory, ktoré ovplyvňujú úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287299 $1 011 $a 2344-2409 $1 200 1 $a Interdisciplinarity in Theory and Practice $b elektronický zdroj $e Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields $v Nr. 24 (2022), s. 14-18 online $1 210 $a Arad $c Editura Adoram $d 2022 541 1-
$a Vhodnosť merania spotrebiteľského etnocentrizmu na základe Cetscale10 a Cetscale17 na Slovensku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003314 $a metódy matematické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220819 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1