Number of the records: 1
Perceived Influence of Product Design Awards on Company Performance
SYS 0288466 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083922.4 035 $a 520500 $2 CREPC2 100 $a 20221025d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a PL 200 1-
$a Perceived Influence of Product Design Awards on Company Performance $f Renáta Ševčíková, Ľubica Knošková 301 $a VEGA 1/0543/18 330 $a Cieľom príspevku je preskúmať vnímanie vplyvu ocenení v kategórii produktový dizajn dizajnérmi a výrobcami ocenených produktov. Kvalitatívnym prieskumom sa zistilo, že spolupráca medzi výrobcom a profesionálnym dizajnérom je obojstranne výhodná. 463 -1
$1 010 $a 978-83-7789-669-3 $1 200 1 $a Current Trends in Quality Science – Consumer Behavior, Logistic, Product Management $f editor: Hanna Śmigielska $g recenzent: Magdalena Ankiel, Katarzyna Banach $v Pp. 387-394 online $1 210 $a Radom $c Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji $d 2021 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076652 $a Ankiel $b Magdalena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0084709 $a Banach $b Katarzyna $4 675 541 1-
$a Vnímaný vplyv ocenení za produktový dizajn na výkonnosť spoločnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0084076 $a dizajn produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003875 $a oceňovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku 700 -1
$3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 66 $f 1982- $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1965- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221025 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1