Number of the records: 1
Consumer Ethnocentrism as a Factor of Perception of Organic Foods? Some Evidence of Young Slovaks
Title Consumer Ethnocentrism as a Factor of Perception of Organic Foods? Some Evidence of Young Slovaks Translation Spotrebiteľský etnocentrizmus ako faktor vnímania biopotravín? Niekoľko dôkazov od mladých Slovákov Author info Marián Čvirik, Kristína Korytinová Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Korytinová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 89-98. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022 ; DOKBAT 2022 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7678-101-6 DOI 10.7441/dokbat.2022.09 Note I-22-104-00 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský * potraviny * biopotraviny * mládež * mladiství * Slovensko Annotation Konzumný etnocentrizmus, ako faktor, ovplyvňujúci komplexné vnímanie biopotravín. Meranie vnímania biopotravín, spotrebiteľského etnocentrizmu a skúmanie vzťahu medzi nimi. Segment mládeže dosahuje nízky stupeň spotrebiteľského etnocentrizmu a pozitívne vníma biopotraviny. Spotrebiteľský etnocentrizmus nie je faktorom, cez ktoré sa vníma biojedlo. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00524-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 472 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1