Number of the records: 1
The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period
SYS 0292255 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075234.9 100 $a 20230505a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period $f Jana Přikrylová, Ladislav Pátík 330 $a Cieľom našej štúdie je popísať súčasný stav a trendy v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie v úzkom spojení so značkou, ktorá je nevyhnutná pre úspech firmy. V ďalšej časti sa naša štúdia zameriava na značku predovšetkým z psychologického hľadiska. Na teoretickú časť nadväzuje výskumná časť, v ktorej podrobne analyzujeme štúdie agentúry Kantar, ktoré boli zamerané na jednej strane na spotrebiteľov, zmeny v ich správaní a rozhodovaní a na druhej strane na značka, jej postavenie a komunikácia v čase krízy. Naším cieľom bolo identifikovať kľúčové faktory a odporúčania pre tieto oblasti, ktoré je vhodné a prospešné aplikovať v podnikovej praxi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292251 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 178-195 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2022 541 1-
$a Postavenie značky a jej marketingová komunikácia v období krízy 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0021727 $a Přikrylová $b Jana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0077629 $a Pátík $b Ladislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230505 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1