Number of the records: 1
Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands
Title Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands Parallel title Vytváření kulturních hodnot v komunikaci jako výzva pro české pivní značky Author info Hanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta Author Bobáková Hanne-Lore Co-authors Karpeta Janusz Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 23, č. 1 (2023), s. 5-18. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2023.001 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords značky * budovanie značky * komunikácia marketingová * kultúra * spoty reklamné * pivo * spotrebitelia * prieskum * Česko Annotation Prieskum zameraný na marketingovú komunikáciu. Poddimenzie marketingovej komunikácie s ohľadom na kultúrne aspekty. Predmetom výskumu, ktorý sa realizoval v období roku 2018, sú reklamné spoty na české pivné značky Pilsner Urquell, Staropramen a Radegast. Autori sa opierajú o teoretické východiská v oblasti brandingu, konotácie a kultúrnych stereotypov. Snaha autorov ukázať tvorbu kultúrnych stereotypov, ktoré sú kľúčové pre tvorbu imidžu značky v kontext komunikácie so spotrebiteľmi. Výsledkom výskumu je súbor stereotypov typických pre oslovenie českého spotrebiteľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 870.8 KB publicly available article
Number of the records: 1