Number of the records: 1
Changes in Online Shopping Behavior in the Czech Republic During the COVID-19 Crisis
SYS 0297640 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231213131339.1 017 70
$a 10.7441/joc.2022.01.09 $2 DOI 100 $a 20231213a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Changes in Online Shopping Behavior in the Czech Republic During the COVID-19 Crisis $f Veronika Svatošová 330 $a Cieľom príspevku je identifikovať zmeny v online nakupovaní v Českej republike pred a počas krízy COVID-19. Príspevok je založený na primárnom výskume formou dotazníkového prieskumu medzi vybranou skupinou respondentov, ktorí hodnotia determinanty ovplyvňujúce ich online nákupné rozhodovanie pred a počas prebiehajúcej krízy COVID-19. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287103 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 1 (2022), pp. 155-175 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2022 541 1-
$a Zmeny v online nákupnom správaní v Českej republike počas krízy COVID-19 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0044758 $a Svatošová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231213 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1