Number of the records: 1  

Changes in Online Shopping Behavior in the Czech Republic During the COVID-19 Crisis

  1. SYS0297640
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231213131339.1
    017
    70
    $a 10.7441/joc.2022.01.09 $2 DOI
    100
      
    $a 20231213a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Changes in Online Shopping Behavior in the Czech Republic During the COVID-19 Crisis $f Veronika Svatošová
    330
      
    $a Cieľom príspevku je identifikovať zmeny v online nakupovaní v Českej republike pred a počas krízy COVID-19. Príspevok je založený na primárnom výskume formou dotazníkového prieskumu medzi vybranou skupinou respondentov, ktorí hodnotia determinanty ovplyvňujúce ich online nákupné rozhodovanie pred a počas prebiehajúcej krízy COVID-19.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287103 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 1 (2022), pp. 155-175 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2022
    541
    1-
    $a Zmeny v online nákupnom správaní v Českej republike počas krízy COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044758 $a Svatošová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231213 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.