Number of the records: 1
Vernostný program musí byť šitý na mieru
Title Vernostný program musí byť šitý na mieru Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document Tovar & Predaj. Č. 76 (3-4) (2024), s. 42-44. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * aplikácie mobilné * spokojnosť zákazníkov * služby digitálne Annotation Čím viac spotrebiteľ nakúpi, tým viac vernostných bodov získa a tým väčšiu zľavu neskôr dostane. Základná logika lojalitných programov, ktorá dlhé roky bez problémov fungovala, sa pomaly dostáva na druhú koľaj. Plastové kartičky nahrádzajú mobilné aplikácie, ktoré ponúkajú prakticky neobmedzené možnosti, ako komunikovať so zákazníkom, vyhovieť jeho požiadavkám a presvedčiť ho, že chce prísť do konkrétnej predajne. Aj keď je zbieranie bodov stále súčasťou mnohých vernostných programov, zákazník za to, že zdieľa údaje o svojom nákupe, už očakáva viac. A neraz to aj dostáva. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 76
article
Number of the records: 1