Number of the records: 1
Ofenzívna marketingová stratégia
SYS r000136 LBL ^^^^^naa^^2200289^^^450^ 005 20221213123443.8 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ofenzívna marketingová stratégia $f J. Kavec 330 $a Z dlhodobej perspektívy marketing predstavuje neustále hľadanie správnej bilancie medzi potrebami firmy dosiahnuť požadovaný profit a úžitkovou hodnotou, ktorú vyžaduje zákazník. Marketing orientovaný 1. trhovo a 2. na firemné aktíva. Tri logické kroky vytyčovania ofenzívnej marketingovej stratégie: vízia-cieľ, stratégia, plány. Strategická analýza (externého prostredia, firmy, konkurencie, SWOT atď.) a jej obsah. Realizácia stratégie. 463 -1
$1 200 1 $a Trend $v Roč. 3, č. 47 (1993), s. 17 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a manažment $9 eu_un_auth*h0003188 610 1-
$a riadenie podnikové $9 eu_un_auth*h0005419 610 1-
$a stratégia podniková $9 eu_un_auth*h0006037 610 1-
$a firmy $9 eu_un_auth*h0002125 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a hodnota úžitková $9 eu_un_auth*h0002315 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0020105 $a Kavec $b Ján $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1