Number of the records: 1  

Ofenzívna marketingová stratégia

  1. SYSr000136
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200289^^^450^
    005
      
    20221213123443.8
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ofenzívna marketingová stratégia $f J. Kavec
    330
      
    $a Z dlhodobej perspektívy marketing predstavuje neustále hľadanie správnej bilancie medzi potrebami firmy dosiahnuť požadovaný profit a úžitkovou hodnotou, ktorú vyžaduje zákazník. Marketing orientovaný 1. trhovo a 2. na firemné aktíva. Tri logické kroky vytyčovania ofenzívnej marketingovej stratégie: vízia-cieľ, stratégia, plány. Strategická analýza (externého prostredia, firmy, konkurencie, SWOT atď.) a jej obsah. Realizácia stratégie.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Trend $v Roč. 3, č. 47 (1993), s. 17
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a manažment $9 eu_un_auth*h0003188
    610
    1-
    $a riadenie podnikové $9 eu_un_auth*h0005419
    610
    1-
    $a stratégia podniková $9 eu_un_auth*h0006037
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a hodnota úžitková $9 eu_un_auth*h0002315
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0020105 $a Kavec $b Ján $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.