Number of the records: 1  

Dynamiku rastu výdavkov výrazne znižuje inflácia

  1. Title Dynamiku rastu výdavkov výrazne znižuje inflácia : Výdavky na reklamu v médiách 1992-1994
    Author infoM. Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source documentTrend. Roč. 4, č. 41 (1994)
    Reklama. s. 2
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * prostriedky masovokomunikačné * Slovensko * výdavky * 1992-1994 * údaje štatistické * príjmy * rozhlas * noviny * televízia * financie * GfK Slovakia
    AnnotationInformácie o vývoji a súčasnom stave slovenského trhu mediálnej reklamy spracované GfK-Slovakia, inštitútom pre prieskum trhu. Výdavky na reklamu potravín, domácich potrieb, textilu a odevov, motorových vozidiel. Príjmy denníkov, týždenníkov a televízie z reklamy. Pozri tiež príspevok Výdavky na reklamu v oblasti finančníctva na s.9 časopisu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.