Number of the records: 1  

Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní

  1. Title Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní
    Author infoJana Sršňová, Ľubica Füzyová
    Author Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Füzyová Ľubica EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 43, č. 9 (1995), s. 719-728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.2 - Hospodárska politika. Hospodárske vedenie. Hospodárske riadenie. Hospodárske plánovanie
    Keywords rozhodovanie strategické * podnikanie v zahraničí * obchod zahraničný * konkurencia * ciele podnikové * segmentácia trhu * trh zahraničný * formy podnikov * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * štandardizácia
    AnnotationOživenie zahraničnoobchodných aktivít slovenských podnikov vyžaduje venovať sa otázkam strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní. Fázy strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní: 1. stanovenie cieľa, 2. selekcia a segmentácia zahraničných trhov, 3. implementácia internacionalizačnej formy a stratégie vstupu na trh, 4. nasadenie marketingových nástrojov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.