Number of the records: 1
Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní
Title Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní Author info Jana Sršňová, Ľubica Füzyová Author Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Füzyová Ľubica EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 43, č. 9 (1995), s. 719-728 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.2 - Hospodárska politika. Hospodárske vedenie. Hospodárske riadenie. Hospodárske plánovanie Keywords rozhodovanie strategické * podnikanie v zahraničí * obchod zahraničný * konkurencia * ciele podnikové * segmentácia trhu * trh zahraničný * formy podnikov * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * štandardizácia Annotation Oživenie zahraničnoobchodných aktivít slovenských podnikov vyžaduje venovať sa otázkam strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní. Fázy strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní: 1. stanovenie cieľa, 2. selekcia a segmentácia zahraničných trhov, 3. implementácia internacionalizačnej formy a stratégie vstupu na trh, 4. nasadenie marketingových nástrojov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1