Number of the records: 1
Na okraj komunikačního fenoménu
Title Na okraj komunikačního fenoménu Author info J. Urban Author Urban J. Source document Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 2 (Únor 1996), s. 9. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * televízia * výroba * prostriedky reklamné * spotrebitelia * Česko * agentúry * značky výrobné Annotation Televízna reklama - fenomén, na ktorý si český divák privyká až v posledných rokoch. Výrobca, ktorý chce predať svoj tovar alebo službu, je vysielateľom informácie prostredníctvom reklamy. Tradícia televíznej reklamy v Čechách. Reklamné kampane prostredníctvom špecializovaných agentúr. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 2-12
article
Number of the records: 1