Number of the records: 1
Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania
SYS r033844 LBL 01472naa^^2200301^^^450 005 20230607100914.6 100 $a 19990118a1998 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania $f Miroslav Mariaš 330 $a Ovládanie marketingových informácií prostredníctvom informačných technológií - súčasť efektívneho marketingu. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému. Vlastnosti obchodných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. Klasifikácia modelov používaných pre marketingové rozhodovanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s122342 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 9, č. 4 (1998), s. 15-17 541 1-
$a <The> Need for systems which support marketing decisions 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$a systémy informačné marketingové $9 eu_un_auth*0071977 610 1-
$9 eu_un_auth*0033578 $a systémy informačné manažérske 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001479 $a CIM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007299 $a zabezpečenie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0028949 $a Mariaš $b Miroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19990118 $g AACR2
Number of the records: 1