Number of the records: 1  

Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania

  1. SYSr033844
    LBL
      
    01472naa^^2200301^^^450
    005
      
    20230607100914.6
    100
      
    $a 19990118a1998 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania $f Miroslav Mariaš
    330
      
    $a Ovládanie marketingových informácií prostredníctvom informačných technológií - súčasť efektívneho marketingu. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému. Vlastnosti obchodných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. Klasifikácia modelov používaných pre marketingové rozhodovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122342 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 9, č. 4 (1998), s. 15-17
    541
    1-
    $a <The> Need for systems which support marketing decisions
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $a systémy informačné marketingové $9 eu_un_auth*0071977
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033578 $a systémy informačné manažérske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001479 $a CIM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007299 $a zabezpečenie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028949 $a Mariaš $b Miroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990118 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.