Number of the records: 1  

Porastie reklamný trh v roku 1999?

  1. Title Porastie reklamný trh v roku 1999?
    Author infoPavel Hapák
    Author Hapák Pavel
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1999), s. 18-19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * trh * situácia hospodárska * Slovensko * produkt domáci hrubý * prostredie ekonomické * správanie hospodárske * modely * recesia
    AnnotationVývoj slovenského reklamného trhu pre rok 1999. Recesia reklamného trhu. Model vývoja a rastu reklamného trhu na Slovensku. Objem reklamy v médiách. Úpravy regulovaných cien, miera inflácie, hrubý domáci produkt ap. - vplyvy na reklamný trh.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.