Number of the records: 1
Porastie reklamný trh v roku 1999?
Title Porastie reklamný trh v roku 1999? Author info Pavel Hapák Author Hapák Pavel Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1999), s. 18-19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * trh * situácia hospodárska * Slovensko * produkt domáci hrubý * prostredie ekonomické * správanie hospodárske * modely * recesia Annotation Vývoj slovenského reklamného trhu pre rok 1999. Recesia reklamného trhu. Model vývoja a rastu reklamného trhu na Slovensku. Objem reklamy v médiách. Úpravy regulovaných cien, miera inflácie, hrubý domáci produkt ap. - vplyvy na reklamný trh. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 7-12
article
Number of the records: 1