Number of the records: 1  

Strategický význam komunikácie podniku s verejnosťou

  1. Title Strategický význam komunikácie podniku s verejnosťou
    Author infoFrantišek Okruhlica
    Author Okruhlica František EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 5-6 (2001), s. 163-168. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2001. ISSN 1335-1508
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia * podnik * správy výročné * skupiny neformálne * skupiny záujmové
    AnnotationPríspevok o hodnotení súťaže o najlepšiu výročnú správu roka a jej výhercoch. Komunikácia podniku s verejnosťou v podmienkach globalizácie. Prehľad typických záujmových skupín verejnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.