Number of the records: 1  

Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše)

  1. Title Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše)
    Author infoMarína Gajdošíková
    Author Gajdošíková Marína
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. august 2001, s. 38, 40. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords obchod elektronický * nákup * tovar * realita virtuálna
    AnnotationRozvoj elektronického obchodovania v dvoch oblastiach - business to business (B2B) a business to customer (B2C). B2C poskytuje užívateľovi možnosť virtuálneho nakupovania, platenia a doručovania tovaru. Stav a možnosti elektronického nakupovania v oblasti B2C v zahraničí a na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.