Number of the records: 1
Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia
Title Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia Translation New Trends in Marketing of the Third Century Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1030-1041. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * infraštruktúra * predaj * predajne * Európa * SVE * Slovensko Annotation Analýza nových trendov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách, v strednej Európe a na Slovensku. Nové trendy vo vymedzení cieľových skupín v marketingu. Správanie spotrebiteľa pri nákupnom rozhodovaní. Nové trendy v infraštruktúre predaja. Správanie európskeho zákazníka na prahu nového storočia. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 4-6
article
Number of the records: 1