Number of the records: 1  

Marketingový plán

  1. Title Marketingový plán
    Author infoEleonóra Veresová
    Author Veresová Eleonóra
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 10, č. 8 (August 2002), s. 13-17. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2002. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords plán marketingový * plánovanie podnikové * ciele podnikové * stratégia marketingová * marketing mix * Veľká Británia
    AnnotationKvalitný marketingový plán ako predpoklad efektívneho marketingu. Tri kroky plánovacieho procesu: situačná analýza, stanovenie cieľov, marketingový program. Využitie marketingového plánu v praxi vo Veľkej Británii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2002: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.