Number of the records: 1
Ke změně pojetí analýzy zákazníků jako východiska integrace marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesním managementu podniku
Title Ke změně pojetí analýzy zákazníků jako východiska integrace marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesním managementu podniku Translation On the change in customer analysis as a basis for integration of marketing, TQM, EMS, HSMS an logistics in the procedure management of a company Author info Hana Lošťáková Author Lošťáková Hana Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 3 (2002), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * analýzy * marketing * nákup * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * riadenie kvality * stratégia marketingová * riadenie podnikové * manažment strategický * marketing strategický Annotation Proces analýzy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov na priemyselnom trhu. Jednotlivé kroky postupu analýzy. Znalosť procesu nákupu a užitie produktov u zákazníkov je základným predpokladom pre zistenie, či doterajší spôsob uspokojovania ich potreby je v súlade s tým, ako by mali byť obsluhovaní. Spokojnosť zákazníkov závisí na ich pocitoch potešenia alebo sklamania vyplývajúcich z porovnania spotrebiteľského úžitku s úžitkom očakávaným. Východiská integrácie marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesnom manažmente podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1