Number of the records: 1  

Ke změně pojetí analýzy zákazníků jako východiska integrace marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesním managementu podniku

  1. Title Ke změně pojetí analýzy zákazníků jako východiska integrace marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesním managementu podniku
    TranslationOn the change in customer analysis as a basis for integration of marketing, TQM, EMS, HSMS an logistics in the procedure management of a company
    Author infoHana Lošťáková
    Author Lošťáková Hana
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 3 (2002), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * analýzy * marketing * nákup * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * riadenie kvality * stratégia marketingová * riadenie podnikové * manažment strategický * marketing strategický
    AnnotationProces analýzy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov na priemyselnom trhu. Jednotlivé kroky postupu analýzy. Znalosť procesu nákupu a užitie produktov u zákazníkov je základným predpokladom pre zistenie, či doterajší spôsob uspokojovania ich potreby je v súlade s tým, ako by mali byť obsluhovaní. Spokojnosť zákazníkov závisí na ich pocitoch potešenia alebo sklamania vyplývajúcich z porovnania spotrebiteľského úžitku s úžitkom očakávaným. Východiská integrácie marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesnom manažmente podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.