Number of the records: 1  

Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie

  1. Title Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie
    Author infoJaroslava Vaculčiaková
    Author Vaculčiaková Jaroslava
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. pr. k č. 4 (apríl 2003), Stratégie plus (2003), s. 8-9. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * nástroje marketingové * práca s verejnosťou
    AnnotationŤažkosti pri hodnotení aktivít Public relations /PR/. Metódy pri hodnotení PR. Advertising value - nástroj na hodnotenie PR aktivít. Stanovenie relevantných a merateľných komunikačných cieľov - základ úspechu hodnotenia PR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.