Number of the records: 1  

Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie

  1. SYSr048699
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230907084642.6
    100
      
    $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie $f Róbert Štefko
    330
      
    $a Nevyhnutnosť uplatňovania interného marketingu v podniku. Konkurencia v internom prostredí a pracovná motivácia. Teória relatívnej kompenzácie. Teória súťaže. Praktické príklady.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 31-34 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a motivácia pracovná $9 eu_un_auth*h0003494
    610
    1-
    $a marketing interný $9 eu_un_auth*h0003217
    610
    1-
    $a odmeňovanie $9 eu_un_auth*h0003939
    610
    1-
    $a súťaže $9 eu_un_auth*h0006155
    610
    1-
    $a konkurzy $9 eu_un_auth*h0002850
    610
    1-
    $a zamestnanci $9 eu_un_auth*h0007321
    675
      
    $a 331.34 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000117 $x Sociálna politika v podniku
    700
    -1
    $a Štefko $b Róbert $3 eu_un_auth*p0057214 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.