Number of the records: 1
Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie
SYS r048699 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450 005 20230907084642.6 100 $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie $f Róbert Štefko 330 $a Nevyhnutnosť uplatňovania interného marketingu v podniku. Konkurencia v internom prostredí a pracovná motivácia. Teória relatívnej kompenzácie. Teória súťaže. Praktické príklady. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 31-34 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a motivácia pracovná $9 eu_un_auth*h0003494 610 1-
$a marketing interný $9 eu_un_auth*h0003217 610 1-
$a odmeňovanie $9 eu_un_auth*h0003939 610 1-
$a súťaže $9 eu_un_auth*h0006155 610 1-
$a konkurzy $9 eu_un_auth*h0002850 610 1-
$a zamestnanci $9 eu_un_auth*h0007321 675 $a 331.34 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000117 $x Sociálna politika v podniku 700 -1
$a Štefko $b Róbert $3 eu_un_auth*p0057214 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Number of the records: 1