Number of the records: 1
Geografické informačné systémy a geomarketing
Title Geografické informačné systémy a geomarketing Translation Geographical informational systems and geomarketing Author info Lukáš Herzán Author Herzán Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 417-420. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * geomarketing * segmentácia trhu * systémy informačné geografické * výskum Annotation Geomarketing, geografické informačné systémy a ich metodológia. Geomarketing je jedna z kardinálnych častí marketingového výskumu a pomáha v oblastiach marketingového rozhodovania. Geomarketing je výborný nástroj pre vizualizáciu informácií geografického charakteru, konkrétne geografických informačných systémov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00291-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1