Number of the records: 1  

Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix

  1. Title Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix
    Parallel titleCharacterics of marketing ethics and international marketing strategy with focusing on marketing mix
    Author infoLucia Furdová
    Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 311-321. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0893/12 Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku
    NoteVEGA 1/0893/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * marketing medzinárodný * trh * firmy * etika
    AnnotationMarketingová etika. Medzinárodná marketingová stratégia. Vplyv krízy na zmeny marketingového prostredia. Vstup firiem na zahraničný trh. Marketingový mix medzinárodne činného podniku. Primárny prieskum - vybrané atribúty medzinárodnej marketingovej stratégie.
    URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE13 00359-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF470 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.