Number of the records: 1  

O efektivite POP rozhoduje umiestnenie

  1. Title O efektivite POP rozhoduje umiestnenie
    Author infoDaniel Jesenský
    Author Jesenský Daniel
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 19, č. 3 (2014), s. 32-33. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords predajne * reklama * reklama inštitucionálna
    AnnotationIn-store reklama je jeden z mála segmentov marketingovej komunikácie, ktorý zaznamenáva kontinuálny rast. Firmy sú za ňu ochotné minúť až tretinu z rozpočtu na marketingovú komunikáciu. POP komunikácia musí ladiť s dlhodobou a krátkodobou stratégiou značky. Frazierovo pravidlo.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.