Number of the records: 1  

Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations

  1. Title Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations
    TranslationVyužitie ekonometrie v oblasti marketingu ako významný nástroj značky v rámci analýzy dát, získavania dát a vzájomných korelácií dát
    Author infoMartin Hudec
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 93-103 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726
    NoteProjekt mladých EUBA I-16-106-00. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords analýza faktorová * ekonometria * výskum marketingový * analýza štatistická
    AnnotationKoncepcia a princípy faktorovej analýzy ako ekonometrického nástroja v marketingovom výskume. Analýza moderných faktorov a jej praktická aplikácia. Determinanty fungovania faktorovej analýzy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00107-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.