Number of the records: 1
Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC
Title Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC Parallel title Network Teaching is Not Only E-Learning and MOOCs Author info Peter Schmidt, Pavol Jurík, Jaroslav Kultan Author Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Co-authors Jurík Pavol EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. S. 45-54. - Bratislava : Letra Edu, 2022 / Čerteková Eva ; Marek Ľuboš ; Jablonský Josef ; Hanták Marián ; „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-974180-9-0 Note KEGA 019EU-4/2020 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords vzdelávanie * vzdelávanie elektronické * udržateľnosť * technológie informačné * globalizácia Annotation Spoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS.Spoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00527-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 571.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1