Number of the records: 1
Rozvoj metakognície žiakov v edukačnom procese
SYS 0295650 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075244.1 100 $a 20230804a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Rozvoj metakognície žiakov v edukačnom procese $f Nina Bodoríková 330 $a Dnešný svet je predimenzovaný informáciami. Ak chceme, aby boli žiaci úspešní, musíme ich podporovať v kritickom a tvorivom myslení, adekvátnom reagovaní na vzniknuté situácie a musíme rozvíjať ich uvažovanie o vlastnom myslení. V príspevku sa autorka venuje rozvoju metakognície žiakov v edukačnom procese. Opisuje metakognitívne koncipovanú výučbu. Charakterizuje stupne metakognitívneho myslenia a aj metódy, ktoré využívame pri metakognitívnych stratégiách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295522 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 4, č. 4 (2023), s. 15-19 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci 610 1-
$9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005911 $a spracovanie dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická 700 -1
$3 eu_un_auth*0087627 $a Bodoríková $b Nina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230804 $g AACR2
Number of the records: 1