Number of the records: 1  

Rozvoj metakognície žiakov v edukačnom procese

  1. SYS0295650
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075244.1
    100
      
    $a 20230804a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rozvoj metakognície žiakov v edukačnom procese $f Nina Bodoríková
    330
      
    $a Dnešný svet je predimenzovaný informáciami. Ak chceme, aby boli žiaci úspešní, musíme ich podporovať v kritickom a tvorivom myslení, adekvátnom reagovaní na vzniknuté situácie a musíme rozvíjať ich uvažovanie o vlastnom myslení. V príspevku sa autorka venuje rozvoju metakognície žiakov v edukačnom procese. Opisuje metakognitívne koncipovanú výučbu. Charakterizuje stupne metakognitívneho myslenia a aj metódy, ktoré využívame pri metakognitívnych stratégiách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295522 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 4, č. 4 (2023), s. 15-19 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005911 $a spracovanie dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087627 $a Bodoríková $b Nina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230804 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.