Number of the records: 1  

Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice

  1. Title Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice
    TranslationA Note on the ethics in the advertisement, in the economy, and in the economics
    Author infoaut. Jiří Hofman, Petra Skálová
    Author Hofman Jiří
    Co-authors Skálová Petra
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 81-84. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 17 - Etika. Morálka
    Keywords zákazníci * etika * etika podnikateľská * reklama * predajcovia * hospodárstvo trhové
    AnnotationNázory autora na niektoré praktiky v reklame. Proces ovplyvňovania zákazníka. Kupujúci pod tlakom poblúznenia z reklamy. Výdaje firiem na reklamu, plytvanie zdrojmi na reklamu - otázky významu a nevyhnutnosti reklamy. Etika v ekonómii a ekonomike. Niektoré definície etiky podnikania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.