Number of the records: 1  

Marketing nákupu

  1. Title Marketing nákupu
    TranslationThe Marketing of purchase
    Author infoŠtefan Majtán
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 15, č. 4 (2004), s. 28. - Bratislava : INFORMEX, 2004. ISSN 1336-2828
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing nákupný * nákup * riadenie nákupu * dodávatelia * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * rokovania obchodné
    AnnotationÚloha marketingu pri nákupe. Dôvody, prečo pri nákupe treba uplatňovať zásady marketingu. Vymedzenie obsahu nákupného marketingu. Súbor nástrojov využívaných v nákupnom marketingu. Hodnotenie trhovej pozície a výber dodávateľov. Formalizovanie vzťahov s dodávateľmi - obchodné rokovania.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00433-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.