Number of the records: 1  

Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov

  1. Title Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov
    TranslationMeasurable features of quality in logistic transport chain of passengers trains
    Author infoJozef Majerčák
    Author Majerčák Jozef
    Co-authors Bartošová Viera
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 4 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 656.2/.4 - Železničná doprava
    Keywords kvalita * služby dopravné * preprava * doprava verejná * doprava osobná * doprava železničná osobná * reťazce logistické * systém riadenia kvality
    AnnotationDefinovanie kvality služieb. Podľa Návrhu európskej normy kvality služby vo verejnej doprave N 75 je kvalita služby definovaná ako súbor kritérií kvality a príslušných opatrení, za ktoré je poskytovateľ služby (subjekt, ktorý uplatňuje súlad) zodpovedný. Kvalitu je nutné chápať ako komplexný ukazovateľ. Jednotlivé úrovne kvality: Hľadaná kvalita služby. Cieľová kvalita služby. Poskytovaná kvalita služby. Vnímaná kvalita služby. S kvalitou služieb súvisí kvalita prepravy. Pojem kvalita prepravy osôb. Pojmy súvisiace s kvalitou. Model systému manažérstva kvality, ktorý bol vytvorený vo Švédsku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.