Number of the records: 1  

Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov.

  1. Title Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov.
    TranslationClaims as an element of customer care
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 34, č. 1 (2005), s. 103-113. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords pojmy * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * vzťahy obchodné * podmienky obchodné
    AnnotationReklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Hlavné ciele koncepcie starostlivosti o zákazníkov. Pojem reklamácia. Analýza reklamácií. Vznik reklamácie zákazníka. Uplatnenie reklamácií medzi obchodnými partnermi. Štruktúra reklamácií. Miesto a príčiny vzniku reklamácií.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00862-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.