Number of the records: 1
Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov.
Title Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov. Translation Claims as an element of customer care Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 34, č. 1 (2005), s. 103-113. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords pojmy * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * vzťahy obchodné * podmienky obchodné Annotation Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Hlavné ciele koncepcie starostlivosti o zákazníkov. Pojem reklamácia. Analýza reklamácií. Vznik reklamácie zákazníka. Uplatnenie reklamácií medzi obchodnými partnermi. Štruktúra reklamácií. Miesto a príčiny vzniku reklamácií. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00862-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1