Number of the records: 1
Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe
Title Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe Translation Complexity of CRM under Current Marketing Theory and Practice Author info Elvíra Dudinská, Ľuboslava Novotná Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Novotná Ľuboslava Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 8 (2005), s. 794-807. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Európska únia * Slovensko * riadenie vzťahov so zákazníkmi * konkurencia * definície * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * podnik Annotation Vymedzenie pojmu relačný marketing a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Definičné vymedzenia rôznych autorov. Aproximácia transakčného a relačného marketingu. Komplexný pohľad na problematiku zákazníckej orientácie. Diagnostika riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikovej praxi. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 6-10
article
Number of the records: 1