Number of the records: 1  

Blogy jako účinný marketingový nástroj

  1. Title Blogy jako účinný marketingový nástroj
    Author infoJiří Hynek
    Author Hynek Jiří
    Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 12 (2005), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * internet * firmy * marketing * nástroje marketingové * komunikácia firemná
    AnnotationCharakteristika blogov. Základ úspešnosti blogov - zrozumiteľný text. Blogy v obchode a v marketingu. Blogy ako účinný nástroj firemnej komunikácie. Využitie blogov v public relations a na podporu predaja. Odkaz na webové adresy blogov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.