Number of the records: 1
Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu
Title Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu Author info Viera Čihovská, Sáša Jány Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Jány Sáša Source document Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 18-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing spoločenský * strany politické * osoby fyzické * organizácie neziskové * správa verejná * obyvateľstvo * reklama * propagácia * spotrebitelia Annotation Podstata a význam neziskového marketingu. Charakteristika a využitie foriem neziskového marketingu: marketingu miesta, marketingu organizácií, marketingu myšlienok, sociálneho marketingu a marketingu osôb. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00931-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1