Number of the records: 1  

Psychologická segmentace a její uplatnění v praxi

  1. Title Psychologická segmentace a její uplatnění v praxi
    Author infoJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Herzmann Jan
    Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 12 (Prosinec 2006), s. 36-38. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * produkty * typológia * psychológia * správanie spotrebiteľa * výskum * kozmetika
    AnnotationSegmentácia spotrebiteľov podľa Woodsovej typológie nákupného spávania. Woodsova klasifikácia produktov podľa psychologického významu pre spotrebiteľa. Metódy, ktoré psychologický výskum používa pre tvorbu typológií a segmentácie v marketingovej komunikácii. Prípadová štúdia Typológia tvárí reklamy L´Oréal.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.