Number of the records: 1  

Cena v marketingu

  1. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu : praktikum. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 131 s. ISBN 978-80-225-2335-6
    Ohlasy:
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda - ŠIMEGH, Peter - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 253 s. ISBN 978-80-225-2713-2.
    [4] MEDVEĎ, Jozef - SOBEK, Otto - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - DEMJAN, Valér - KOŠÍK, Oto - MALCOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Viktória. Banky : teória a prax. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 576 s. Economics. ISBN 978-80-89393-73-2.
    [4] MEDVEĎ, Jozef - TKÁČ, Marián - VARGOVÁ, Viktória - JANKOVSKÁ, Anežka - SOBEK, Otto - DEMJAN, Valér - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - POLÁCH, Jiří - BARAN, Pavol - MALCOVÁ, Zuzana. Banky : história, teória a prax. 2. aktual., obsahovo a vecne preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 649 s. Economics. ISBN 978-80-89393-84-8.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov. Recenzovali: Miroslava Szarková, Viera Čihovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 232 s. [10,75 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-8168-552-1.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.