Number of the records: 1
Direct marketing practice in Hungarian agriculture
SYS 0058902 LBL 01369naa$$2200265$$$450$ 005 20231128141206.9 100 $a 20070620a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng $d cze 102 $a CZ 200 1-
$a Direct marketing practice in Hungarian agriculture $f Istvan Fehér 330 $a Význam priameho predaja a jeho úloha do budúcnosti. Hlavne malí a strední farmári uprednostňujú priamy predaj. Materiály a metódy, ktoré majú pomôcť farmárom. Diverzifikácia poľnohospodárskych aktivít. Výsledky. Aspekty lokálnej produkcie a predaja. Výhody priameho predaja. Miestne/lokálne produkty, ich ponuka a budúcnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129359 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 53, no. 5 (2007), s. 230-234 $1 210 $a Prague $c Institute of Agricultural and Food Information $d 2007 541 1-
$a Priamy marketing v maďarskom poľnohospodárstve 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004805 $a predaj priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001722 $a diverzifikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003144 $a Maďarsko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013948 $a Fehér $b Istvan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070620 $g AACR2 856 4-
$u http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00204.pdf
Number of the records: 1