Number of the records: 1
Bariéry realizácie marketingového auditu
Title Bariéry realizácie marketingového auditu Translation Obstacles of realization of marketing audit Author info Zoltán Rózsa Author Rózsa Zoltán Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (Jún 2007), s. 9-15. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2007. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * audit Annotation Vzťah marketingového auditu k ostatným typom auditu. Opodstatnenosť a prínosy marketingového auditu. Najdôležitejšie bariéry výkonu marketingového auditu v organizáciách. Vybrané marketingové systémy a ich funkcie v procese udržiavania adaptability organizácie. Metodika tvorby štandardov výkonu organizácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2007: 1-3
article
Number of the records: 1