Number of the records: 1
Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci
Title Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci Author info Pavol Jurík Author Jurík Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 17-29. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007 ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 978-80-225-2407-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Keywords reťazce dodávateľsko-odberateľské * marketing * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * marketing manažment * podnikanie * zákazníci * partneri obchodní * modely Annotation Význam vzťahového marketingu. Charakteristika transakčného marketingu a marketingu vzťahov. Transakčné a relačné chápanie podnikania. Koncepcia vzťahov: IMP prístup, Gummessonov 30 R's prístup, Morganova a Huntova koncepcia. Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci. Typy partnerských vzťahov. Model partnerského vzťahu. Stretnutie partnerov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1