Number of the records: 1  

Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu

  1. Title Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu
    Author infoJozef Mlákay
    Author Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 101-107. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords konkurencia * kvalita * stratégia marketingová * trh * stratégia distribučná * inovácia * politika výrobková * dizajn * ceny
    AnnotationCharakteristika rozhodujúcich činiteľov z hľadiska konkurenčnej stratégie. Odbytová a marketingová stratégia. Komunikačná a výrobková stratégia. Charakteristika a ciele rozhodujúcich činiteľov z hľadiska komerčnej úspešnosti produktov. Technické chápanie inovácie. Podporné činitele komerčnej úspešnosti produktu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE08 00205-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.