Number of the records: 1  

Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied

  1. Title Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied
    TranslationMarketing of universities as a part of marketing science system
    Author infoMária Rostášová, Zuzana Jastrabanová
    Author Rostášová Mária
    Co-authors Jastrabanová Zuzana
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 1 (2007), s. 44-49. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * školy vysoké * riadenie * služby * zákazníci
    AnnotationCharakteristika marketingu. Marketing ako súčasť riadenia vysokej školy. Definovanie vysokej školy podľa zákona. Úlohy a procesy vysokých škôl. Marketingové aktivity vysokých škôl.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.