Number of the records: 1
Význam dizajnu na trhu konkurencie
Title Význam dizajnu na trhu konkurencie Author info Jozef Mlákay Author Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/4590/07 Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa
Note VEGA 1/4590/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Keywords dizajn priemyselný * tovar * farby * obsah * forma * spotrebitelia * technika * umenie * trh * konkurencia Annotation Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov ovplyvňované zmesou racionálnych a emotínych faktorov. Dizajn ako emotívny faktor. Dva smery vysvetlenia pojmu dizajn v súčasnosti. Dizajn prepojený s kultúrnymi zvláštnosťami jednotlivých krajín. Ciele a funkcie dizajnu. Formy dizajnu. Hodnotenie dizajnu. Vzťah dizajnu a užitočnosti produktu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00714-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1