Number of the records: 1  

Cena a ako ju určovať

  1. Title Cena a ako ju určovať
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentObchodné listy : časopis pre ľudí zaoberajúcich sa predajom. Roč. II, č. 6 (1995), s. 14-15. - Bratislava : PEREXIS, spol. s r.o., 1995
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * marketing mix * stratégia podniková * štruktúra cien * politika cenová * testy
    AnnotationCena ako najpružnejší a jediný prvok marketingového mixu tvoriaci príjmy. Stanovenie ceny - súčasť celkovej stratégie podniku. Význam cenovej štruktúry v cenovej politike firmy.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 00028-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.