Number of the records: 1  

Spoločenská zodpovednosť podniku ako nástroj marketingu?

  1. Title Spoločenská zodpovednosť podniku ako nástroj marketingu?
    TranslationCompany social responsibility as a part of marketing of company?
    Author infoKristína Viestová, Jana Štofilová, Katarína Karasová
    Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Karasová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of Faculty of Business and Management Brno University of Technology : international conference, Brno, 12.-14. September 2007 : conference proceedings. - Brno : University of Technology. Faculty of Business and Management, 2007
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords zodpovednosť spoločenská * podnikanie * podnik * obchod * ekológia * ochrana prostredia životného * vzťahy medziľudské * vzťahy obchodné * komunikácia * zamestnanci * zamestnávatelia * marketing sociálny
    AnnotationKoncepcia sociálneho marketingu. Sociálna zodpovednosť podniku všeobecne. Charakteristika pojmu spoločenská zodpovednosť podniku. Aktivity spoločenskej zodpovednosti podnikov a motivácia podnikov k spoločensky zodpovednému podnikaniu. Benefity, ktoré prináša firmám spoločensky zodpovedné podnikanie. Spoločenská zodpovednosť obchodu, obchodného podniku. Nevyhnutnosť hodnotenia spoločenskej zodpovednosti podniku a obchodu. Etický kódex obchodu. Prieskum a audit spoločenskej zodpovednosti podniku.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01015-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.