Number of the records: 1
Application of the ethics principles in the product marketing at present
Title Application of the ethics principles in the product marketing at present Translation Aplikácia etických princípov v produktovom marketingu Author info Gabriela Dubcová Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 5, č. 2 (2008), s. 83-94. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301 Note VEGA 1/3828/06 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * ochrana spotrebiteľa * etika * kontrola kvality * kontrola predaja * balenie * Slovensko * Európska únia * bezpečnosť výrobkov Annotation Teória náležitej starostlivosti o spotrebiteľa. Atribúty kvality produktu. Etika v marketingu. Základné otázky etiky produktového marketingu. Ochrana spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01468-010, FPM - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-3
article
Number of the records: 1