Number of the records: 1  

Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie

  1. SYS0084184
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071940.7
    100
      
    $a 20081023a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie $f Katarína Grančičová
    330
      
    $a Osobný predaj možno charakterizovať ako ústnu formu prezentácie a podpory produktu, pomocou konverzácie s dvomi a viac osobami za účelom predaja. Je teda nástrojom priamej, osobnej komunikácie a je druhou hlavnou premennou komunikačného mixu. Úlohy osobného predaja v jednotlivých fázach komunikačného a nákupného procesu spotrebiteľa. Výhody, nevýhody a formy realizácie osobného predaja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0082929 $1 010 $a 978-80-225-2628-9 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku II. $b elektronický zdroj $e vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) $e Bratislava, 15.10.2008 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a <The> role of personal sales in marketing communication strategies
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004805 $a predaj priamy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081023 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.