Number of the records: 1
Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie
SYS 0084184 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071940.7 100 $a 20081023a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie $f Katarína Grančičová 330 $a Osobný predaj možno charakterizovať ako ústnu formu prezentácie a podpory produktu, pomocou konverzácie s dvomi a viac osobami za účelom predaja. Je teda nástrojom priamej, osobnej komunikácie a je druhou hlavnou premennou komunikačného mixu. Úlohy osobného predaja v jednotlivých fázach komunikačného a nákupného procesu spotrebiteľa. Výhody, nevýhody a formy realizácie osobného predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0082929 $1 010 $a 978-80-225-2628-9 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku II. $b elektronický zdroj $e vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) $e Bratislava, 15.10.2008 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a <The> role of personal sales in marketing communication strategies 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004805 $a predaj priamy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081023 $g AACR2
Number of the records: 1